Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

7. nov 2023

S o m b u n e ja hall

 

Kuna eile oli nii nii sombune ja hall päev et otsustasin et ujuma ei lähe ja ei läinudki ja nii see päev möödus kasutult ja   tuimalt telekat vahtides .. muidugi ainuke rõõm oli vaadata  videoid mida poja  saatis Ameerika reisilt  ja nautisin kuidas nad kahekesi pojaga naudivad  ja näevad maailmas uusi asju ... 

 Aga kuna eile olin nii laisk   nagu lohe  siis täna otsustasi jälle  t u b l i  olla ja ujuma minna 🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊 ja tore oligi 


  Ujulas nägin proua Kaiet ja  tund aega pingsat veevõimlemist võtsid meilt maha  230 kalorit   mis on köömes selle kõrval millist naudingut veest saab . Ma usun et  mul veel rohkemgi sest mul on massi rohkem liigutada .......  

 Aga  söön  ühe võileiva  ja saan selle 300 kalorit jälle tagasi. See on ikka jube  ebaõiglane 👎

et nii  aeglaselt kalorid kuluvad ...  aga juurde tulema on meistrid .

  Kuna läksin kohe peale avamist,  siis rahvast ikka oli  päris palju, aga natukese aja pärast olime  proua Kaiaga täitsa ainukesed ja kõrval osas oli grupp vanemaid härrasid, kes ka rõõmsalt harjutusi tegid ühe rõõmsameelse ja kõvahäälse härra juhendamise järgi .. 

   Ise ka ikka kiidan ennast et nii tubli olin ja ikka läksin ...  

 

 väga sügisene 
 Nii palju lehti on puude all, eriti kasepuude all ja tuleb veel juurde .. Ma ei saa aru nii palju  on töötuid inimesi ja ei kedagi ei ole kes tänava ääred puhtaks teeks .  
 Ei osata  siin riigis ka tööle panna inimesi .. kui paarkümmend töötut iga tänava äärde, kus palju lehti vedeleb, riisuma panna  ja auto, kes selle sodi ära viib, oleksid tänavaääred puhtad . 
  Aga kilplase tööd teevad ka siin riigis .  Kui keegi riisub suure hunniku kokku siis keegi seda ära ei vii ja seal ta siis seisab ja ootab kuni tuul need kokkuriisutud lehed jälle laiali pillutab , ja homme hakatakse jälle neidsamu lehti hunnikusse riisuma . Täiesti arulage. 






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar