Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

13. jaan 2020

Päkapikk

 Kirjutan sellest ,mis ma eelmisel aastal tegin jõulude  aeg .  Helistasin sõbrannale ja palusin tema abi.
Nimelt pakkisin 6  kohvipakki ja    kaardid igale ja  veel nipet näpet ja tegin sellised pakid . Panin  eraldi kilekottidesse ja palusin teda otsida 6 inimest kellele  laiali jagada … kuna tema on taksojuht ja näeb inimesi  rohkem   ja et   ma usaldan talle tema  äranägemise järgi  jagamise töö .  Ma nimelt mõtlesin selliste  üksikute ja vanurite peale …    aga Sõbranna arvas, et läheks  õige koos otsima neid inimesi   tänavalt kellele siis üllatuspakike kätte toimetada ..  meil muide õnnestus   jagada   päsis mitu pakki , esimene pakk läks kohe  meie tänavas  käiku kuna  esimeses majas elavad inimesed olid õue peal mees ja naine ja kloppisid vaipa , ma palusin   sõbrannal kinni pidada ja  ulatasin neile paki ja tänasid õunte eest, mida nad iga sügis värava  peale suurde kasti  panevad et igaüks saaks sealt võtta kes soovib …  nemad olid väga üllatunud ja tänasid ..  me oleme sealt mitu aastat õunu võtnud söömiseks . väga head on olnud …  siis  kahjuks üks vanainimene ei võtnud vastu  ütles et võörastelt ei võta midagi vastu ,   KAHJU . aga- ei- kui edasi  ..
 Siis jagasin kahele papakesele  kes olid  samuti väga imestunud ….
 Ja need pakid mis jäid need jagas siis sõbranna .. Ma ei tea kust mulle see möte pähe kargas ja miks ta ei ole enne pähe tulnud aga ta tuli ja hea et tuli ja tean juba  ette et teen järgmine aasta sama tembu
 Aga tänavalt otsida on küll väga raske , palju parem on kui sõbranna saab  jagada oma klientidele seal juba jutu käigus saab juba aru   kes tunneb sellest pakist rõõmu ja kellele  anda … taksojuhid näevad inimesi palju  rohkem ja paljud jagavad oma elu  ja saatust  ja  eriti vanad inimesed kes tahavad et neid kuulataks ja  räägitaks nendega .. No selline mõte lõi pähe .. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar