Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

25. jaan 2020

Ketogeeniline dieet ja tulemused ...

 Täna juba 25 jaanuar . Vahepeal oli minu  kallis poeg saanud 41 aastaseks ..


 aeg lendab   

 Ja mis üllatus oli täna  kui astusin kaalu peale lõuna aeg 
  üleeilsest kui käisin arstil oli 3 kilo kuhugile kadunud … 
 Ja  eile sõin jah väga tervislikult 
   ketogeeniline dieet …- seal suhkrut ei tohi tarbida  ega ma ei tarbinudki .. 
  vaatan siis mis edasi saab .. 

 õhtusöök  kell  17

 kell 13

 veel  jõin 2 liitrit vett , jõhvikamahla ilma suhkruta ise blenderis purustasin jõhvikad ja 

 õhul veel kella 20.30 sõin   ära 100 g rasvavaba  kohupiima mille lahjendasin veega  kuna ta on nii vastik  muidu süüa .  marju (mustikaid lisasin ka ) 
vat selline tervislik söök oli eile ja ma ütlen ausalt et nälga ma ei tundnud esimest korda pikka aega … 
  Inimene peab ikka mõtlema  kui tahab tervislikult elada ja toituda aga ei viitsi ju mõelda , nii lihtne on minna kapi juurde ja võtta kõike mis silma ette jääb  …. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar