Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

24. apr 2015

Pulma-aastapäev

 Pulma on Soome keelest tõlgituna PROBLEEM , naljakas küll, et meie keeled on nii erinevad. Kuigi kirjapilt on sama, aga tõlgendame asju erinevalt .. heh.
Mina olen oma 12 aastase kooselu jooksul olnud väga rahul oma mehega ja kõik raskused ja toredad sündmused olema koos läbi elanud .  Pole probleeme olnud ....  
Sooviksin veel kaua olla koos temaga, kuigi jah ma saan aru , me mõlemad juba pensionil, aga elada tahaks ju ikka ... vaatamata haigustele ja hädadele...
Iga päev on jumala poolt meile antud ja  selle päeva peab meeldivalt läbi elama , tegema selle päeva meeldivamaks ka oma kaaslasele ..  Natukene selle peale mõelda ja tegutseda ...  üks pisike liigutus võib teise inimese päeva muuta  palju toredamaks.




 Oi , ja Elina üllatas meeldivalt hommikul vara juba facebookis önnitlusega ,  suur tänu Elina, et meeles pidasid ....

siin on EERO poolt toodud roosid
ja siin on samad roosid
28 mai ,
 armastusega toodud roosid  on seisnud nii kaua ...
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar