Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

24. jaan 2020

Diabeediõe külastus



siin ma siis istun arsti ukse taga  


Eile siis käisin taas oma diabeediõe vastuvõtul  ja tema siis õpetab  ja
  • nõustab  diabeetikut , selgitab haiguse olemust, õpetab glükomeetri kasutamist, enesejälgimist, veresuhkrutaseme korrigeerimist ja räägib hüpoglükeemiast ja 
  • õpetab  järgima õiget dieeti ning füüsilist aktiivsust.
  •   Mul oli kaasas ka enesekontrolli vihik kuhu ma olin sissekanded teinud veresuhkrutasemest .. ja    toitumispäevik  4 päeva toitumise kohta 
veresuhkru kontrolli vihik


 nälja tunde  mõõteriba … 

1- nii näljane, et lausa nõrken 
2  pean kohe midagi sööma
3 näljatunne    midagi vöiks süüa 
4  kerge näljatunne kuid pole nii kiire 
5 tahaks midagi  süüa
6 ei ole enam tahtmist süüa 
7 ei ole näljatunnet 
8 kõht on täis 
9 - olen liiga söönud 
 kõht  on nii täis et ei jaksa tõustagi . 

 toitumispäevik

veresuhkrumõtmise näidud 

 Üldiselt on see ülesmärkimine väga tõhus, nii paljud asjad jäävad söömata, kui ausalt üles kirjutad, aga kui ausalt ei tee ,siis polegi mõtet.

 Jälle rääkisime ujumisest
 Jälle rääkisime, et varakult vaja magama minna, siis vähemalt öösel ei söö ..
 Suhkru vähendamisest ja leiva asemel seda  riisiküpsist   , ma  olen seda ostnud siis on ilma soolata ja natuke soolatud varianti ja hästi palju erinevas hinnaaastmes
 Eesti  omadest ei tea  , ei leidnud googlest kui ainult ühe variandi

 et leivaga siis teha lõpparve  söö riisiküpsist 


 siis käis  Eero  spordipoes ja ostis   sellised rohekad  plastikust  "naerunäod "

 seda siis hoitakse käes niimoodi .. 



 väga head harjutused on You tubes ka 


 mis siis ma tahan saata  oma pinginaabrile pisi Peda ajast  Lainele , tema käib ka ujumas ja need on väga head abivahendid sest kui nendega liigutad  käsi  siis on vee vastusurve väga palju  efektiivsem  ja harjutused möjuvad kordades  rohkem  ..


Minu armas pinginaaber kellega Pedas istusime kõik see 4 ja pool aastat samas pingis ja elasime ka ühikas koos ja kogu vaba aja veetsime koos , suuremat sõprust ei saa ollagi . 





 Nii väsinud kui see jaanuarikuu pole ma kunagi olnud  
 Eks see on ka see vitamiinipuudus vist ka kogu aeg pimedas 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar