Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

30. juuni 2013

laupäeval turul


Laupäeval käisime turul oma lillevaru täiendamas,
Ostsin nelke kastidesse, sinna kust vihma vanad lilled võõrasemad  katki peksis, kresse, daalia ja lobeeliaid . . Istutasime kohe ka mulda ..
Ostasin veel ka talvevarusid sibulat,  peterselli ja tilli,  sügavkülma panemiseks.  Ja nagu ikka olen aru saanud, et turult ei maksa osta ...

 Poes sibulakimbukene koos peadega ja rohelise osaga on 1.25 €
                                                              turul samasugune   2.50

                                            Till ja petersell punt 4 € 
    
Veel ostsin tomatit ja suurt mureli  moodi kirssi,  küll see oli maitsev njammaaa



 
kirss maksis 4,50 € liiter
 
madal nelk

 
lobeelia

 
lobeelia

kress



 
daalia



 
daalia

miljonikellad
 

1 kommentaar:

  1. Mina kasvatan maitsetaimed ise.Mul muidugi ka aed. Lisaks maitseb veel rucola ja basiilik.Esimesed oma tomatid juba söödud ja kurgidki sisse tehtud. Muidugi mitte talvevarudeks.

    VastaKustuta