Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

16. juuni 2013

On pühapäev tore päev

Jälle pühapäev, eile korrastasin oma riietehoidmise tuba, ärkasin hommikul kell 4 , päikest veel ei olnud aga oli soe, istusin rõdule natukeseks ajaks hingama värsket õhku, kas teate, nii tore on  varahommikul vaadata loodust ... Tuleb meelde aeg, kui isa ärkas hommikuti hästi vara ja läks välja aeda tööle, vahest ajas ta meidki varahommikul üles, et tulge vaadake - aga meid see siis ei huvitanud vaid tahtsime magada ja ei saanud aru , miks ta meid kiusab ja miks  tahab et me üles tõuseksime ja naudiksime samu tundeid, kui tema ...   Jagatud rõõm öeldakse on ju topelt suurem ...

No vot istusin siis seal rödul ja vahtisin kuidas puuoksad liiguvad ja  kuulasin kuidas linnud laulavad . Lõpuks hakkas külm- kuna olin öösärgis ja tulin tuppa tagasi . Ei tahtnud magama minna ja hakkasin seda tööd tegema, mida olen ammu tahtnud teha ...
Inimesel on ikka liiga palju riideid ja ma otsustasin seda viga parandada... Seekord otsustasin, et viskan minema kõik sellised mida pole selga pannud viimased 3 aastat .
 Nojah koguneski suur kilekotitäis . Alguses tahtsin viia siia meie kirbukale, aga siis otsustasin ringi , nagunii ka siin kirbukal  on niivõrd palju  riideid  ja neid keegi osta ei suuda, siis  lihtsalt otsustasin teha nii, et viskasin lausa suurde prügikonteinerisse ja ausalt öelda ei olnud kahju üldse ...

Ma olen kogunud oma sõpradele ka riideid, aga kuna keegi neist nagunii siia ei jaksa tulla, siis lihtsalt nad seisavad mul kamorkas ja juba hakavad kopitama - ei   selliseid riideid pole minu sõpradele vaja .

esikus


riidekapp

teises riidekapis

rödul kuivavad  kuivavad

ukse peal 
 
 



talveriided kamorkas

kardinad ja riided
 

mehe riidekapis
 
vahetevahel tuleb riideid ka tuulutada ja talveriideid ma tuulutan sageli rödu peal ... suvel ... 
 kohutav töö sai laupäeval tehtud . Täna saan puhata .

2 kommentaari:

  1. Mina olen ka ühtelugu oma garderoobi korrastanud ja kui mitu aastat pole kandnud, siis järelikult pole vaja ja saab nendeta hakkama. Laste riideid olen küll jaganud. Beebiriided seisid mitu aastat pööningul, aga hiljuti visksasin ära ja jätsin ainult igast lapsest midagi mälestuseks.Ajad ja moed ju muutuvad ja kui vaja, saab alati uued osta.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. JUST aitäh kommentaari eest, riideid on ikka liiga palju ..

      Kustuta