Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

1. juuli 2013

Pool aastat läbi

 Täna 1 juuli ja juba pool aastat seljataga, algab teine poolaasta .  Miks, miks, miks, aeg nii kiiresti lendab ... ??????  Alles koristasin jõuluasju kokku .....
Alles kolisin Soome - nüü¨d sellest juba 13 aastat ...
Alles abiellusin - nüüd juba 10 aastat kooselu .
Alles oli talv -juba suvi ja isegi jaanipäev seljataga ...
Täna sain oma armsalt pojalt pilte ... tal on hästi armas koer ...

ka koeral jaanipäev
 

kui on suur Ja-la-la-baa
 

matkasellid

kuulab maad


 
 peremees peremees .... kas muusikat saab?
 
 

2 kommentaari:

  1. Nii vahvad pildid. Koer on uhke oma lihatükiga. Minu ämmal on bokser.Koerad oskavad ikka südamest rõõmustada-just nagu lapsedki. Ämm ütleb, et kui ta minu nime mainib, siis koer läheb kohe akna peale ootama millal ma tulen.

    VastaKustuta
  2. oi , on jah nii. Minu ema ka rääkis et kui ta teadis et ma bussiga tulen siis ütles koerale mu nime ja koer pistis bussipeatuse poole jooksu ... Ootas istus liputas saba ... Koerad on nii targad . aitäh Sulle, et käid mul külas ikka ..

    VastaKustuta