Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

30. juuni 2013

Suurim vihmasadu

Meil oli neljapäeval kohutav vihmasadu.  ja äike müristas mis hirmus ... Kogu Soomes loendati 2800 äikesesähvatust ööpäeva jooksul .. Ja kuna veerennid on puhastamata juba 4 aastat, siis muidugi see sodi männiokstest, kuuseokastest ja porist on ära ummistanud kõik äravoolutorud ja vesi lendab katuselt otse üle ääre  ülemise korruse rõdule ja sealt otse meile koos selle sodi ja sopaga ... 
Oh, see on kohutav vaatepilt kuidas vihm peksab lillekastidest mulda välja .
Kõiki lilli muidugi ei jõudnud ära korjata, need suuremad ja ilusamad petuuniad, mis rippusid, need tõstsin alla . Tegin ka video   
selle aasta suurim äikese ja vihmahoog

Siis ütlesin mehele, et nüüd reedel lähed ja ütled, et kui kohe katust ära ei puhastata siis mina üüri ei maksa järgmine kuu, vaid palkan selle raha eest ise katusepuhastaja ...  Mitte, et ma enne poleks seda rääkinud, aga lihtsalt enne ei võeta ette midagi kui katastroof käes ...
 Enne lõunat oligi kolin katusel ja alla hakkas lendama "paska" ja  soppa ...  ehk olid mõned teised naabrid ka käinud kaebamas ja rennid said puhtaks . Ka seda filmisin ... 
vihmaveerennid puhtaks

1 kommentaar:

  1. Ma tean, mida tähendab rennide puhastamine. Oma majal puhastan igal kevadel ja sügisel, muidu tuleb ka üle ääre. Meil polegi kõva vihma olnud, kuigi oleks nii vaja. Tänaseks ikka lubas, aga tuli paar piiska

    VastaKustuta