Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

12. märts 2024

Suuhügienist





Suuhügienist  puhastab professionaalselt hambaid  . Tema juures peaks käima aastas korra .

Ja mina käisin täna, tegelikult oli aeg mul alles maikuus ,aga  helistati ja küsiti- kas ma tahaan varasemat aega ja ma loomulikult tahtsin ja vahetasin aja . 

Käisin täiesti uues kohas, polnud seal enne käinud, aga koht meeldis- kuna ei olnud neid pikki koridore   Se oli Jukola tervisekeskus , Eero ootas mind ei hakanud koju sõitma vahepeal .    

Hügienist oli väga tore naine, muretses kogu aeg kas mul pole valus , natuke oli  ka aga mitte niipåalju et poleks saanud välja kannatada ..  nimi oli tal Markkanen Viveka . 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar