Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

28. märts 2024

Kuidas eakana hakkama saada?

  Vot eile käis minul kodus üks naine .

Leppisime eelnevalt kokku ja sots. töötaja tuli koju  hindama minu abivajadust. 

Esitas küsimusi kõige kohta  alustades  riietumisest, pesemisest, kodustest toimingutest, tervise seisukorra kohta,  sots võrgustiku kohta . ravimite võtmise kohta , mälu kohta et kas ikka mäletan rohte võtta jne jne  noh see küsimuste ja vastuste andmine kestis üle kahe tunni .  

Kui palju ma vajaks abi , aga selgus et abi saavad ainult peaaegu" surnud" inimesed  või isegi käteta jaluta  sandid ehk saavad aga minusugune  sant keppidega kõndiv inimene ei saa küll mingit abi lootagi mis siis et on haigused ja muud hädad . 

  Et näiteks kui tahan ,et keegi tuleks ja mu aknad ära peseks siis pean ikkagi selle eest väga palju maksma  ja aknad on mul juba pestud nii köögis kui ka magamistoas . 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar