Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

28. märts 2024

UUS ID KAART

 Täna oli mul aeg politseimajja tellitud .
Pidin minema andma sõrmejälgi uue ID kaardi  peale . 

Oi,see oligi põnev nagu Chikagos.
  Turvamees võttis kohe ukse juures ära minu käekoti ja sobras läbi,  siis käskis telefoni ka  taskust välja võtta  ja tema kätte anda- alles siis sain turvaväravast sisse kargutada, sest keppe ta õnneks ära ei võtnud . 
Hästi ilus ilm oli 


Selline on meie politseimaja 

Ja oh imet, sain just ja just sisse kooberdatud-  kui juba  hõigati nime, ma igaks juhuks vaatasin ümberringi- kas ehk veel mõni samanimeline püsti kargab, aga õnneks olin ainuke . 
Juba kaks korda on nii juhtunud, et hõigatakse minu perekonnanime, mina tõusen püsti ja samas veel sama nimega inimene kargab ka üles .. 
Väga levinud perekonnanimi  Soomes 
  Ja nüüd paar päeva tagasi sain sõnumi et minu ID kaart ongi valmis ja ootab et läheksin järgi,veel pole saanud minna aga järgmine nädal käin ära .
 Poja helistas ja küsis kas olen käinud ujumas aga ma pole käinud , kõiksugu muud asjad on tulnud vahele ja siis kui pole midagi vahele tulnud siis on laiskus vahele tulnud , lihtsalt ei viitsi minna ..  tee või tina . Ma pean ikka nüüd käsile võtma ja tegema  selle otsuse et nüüd jälle lähen ja hakkan korralikult käima sest liigutada on vaja. 

 Nüüd kui  mul on uus diabeetikute  rohi  Rybelsus , siis   olen mõõtnud  veresuhkru   tulemusi .  hommikul ja päeval  peale sööki 2 tundi 
No midagi pole eriti muutunud . Ikka sama kõrge.  Rohi on küll hästi kallis  330 eurot  on kolme kuu tabletid .  Kasu pole tast midagi . Vähemalt ma ei ole aru saanud . Õnneks apteegist saab   haigekassakaardiga odavamalt . 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar