Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

20. märts 2024

Koristamise tuhin on haaranud

 Aga  kevadel on nii  kohutav kui hakkab päike paistma ja iga viimanegi näpujälg või kriim on kusagil läikivate kapiuste peal näha . Kohe tahaks kardinad ette tõmmata või siis koristama hakata 



 leidsin ühe hästi hea universaalse vedeliku  , seda tuleb hästi palju lahjemaks  teha . Mulle meeldib väga see lõhn 

minu lemmikud täpilised asjad 

pliit sai roogitud puhtaks nii seest kui väljas kui ka tõmbasin seinast eemale ja pesin puhtaks ka küljed , Kui tihti teie külgi pesete? 


 Eero tõi poest maasikaid  , olid soodukaga ja  siis ma pesin nad puhtaks ja lõikusin ratasteks ja panin plaadi peale ja sügavkülma, seal nad siis külmusid kõvaks ja viskasin nad kilekotti , nüüd võta või ükshaaval ja pane pudru peale või smuuti sisse 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar