Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

2. jaan 2023

Telekas

  Telekas on väga tähtis tegelane minu elus. Mis ma teeksin ilma selleta .  Jaa tänapäeval on kõik saated ka arvutist kättesaadavad  aga   arvuti ees istumine enam minule kohe üldse ei sobi , sest mu jalgades käib veri halvasti ringi ja kui ma ei tõsta jalgu üles nii nad paistetavad kohe   ja hakkavad valutama seepärast siis telekas on minule parim valik .. 

Tahtsin seda öelda et mulle meeldisid selle  aastalõpu saated    Eelkõige Õnne 13  ja Laine ja Alma kohtumine presidendiga .. 

 




Mulle meeldis ka presidendi kõne    
siin natuke seda teksti mis läks hinge 

  Samuti naljasaated olid toredad ja sai ka mõne koha peal päris naerda . 

 Anu Välba saateid olen alati fännanud ..    ja ka seekord saade  Luule Komissarovist  oli hästi lahe . Luule nii avameelselt rääkis oma elust ja ka oma vallatustest .. Väga väga tore inimene . Samuti Anu saade kus olid  luiskajad  ..  seda tahaks veelkord näha kuna oli palju tegemist ja vaatasin pealiskaudselt . Pühapäevane Anu saade ei jää mul kunagi vaatamata .. 


Aga üks eelmise aasta kurvemaid asju oli see, et Virve suri  ..  Ei ole teda küll kunagi päris elusalt näinud aga ta oli ikka nii kuulus inimene Eestimaal et  raske on sellist teist inimest leida lihtrahva hulgast kes oleks veel nii kuulus  ..  Temast on kahju kuigiarusaadav et  ükski inimene ei ela igavesti  ...  temale oleks küll soovinud veel 100 aastat eluiga ..  


ja see luuletus mis  oli nii  nagu rusikas silmaauku ...  kuidas me kõik tahame et see lõpeks see igavene  agressioon ja inimeste tapmine .. 









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar