Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

25. jaan 2018

Naerata


Täna lugesin  et  eluiga aitab pikendada suhtlemine lähedastega ... Seda ma võin kinnitada küll ja olen sellest juba ammu aru saanud ... Ema sai mul 6 okt. 2013  skype ja  sellest ajast peale oleme saanud suhelda iga jumala päev .. Vahest harva kui jääb mõni päev vahele . kuigi meil pole ammu midagi teineteisele öelda aga kui pole skypesse helistanud, tundub päev kuidagi tühi ja midagi puudu ...  Kui ema oleks pidanud selle aja olema ilma minuga suhtlemata vaevalt et ta tervis oleks  niigi hea kui ta on praegu  .  Varsti  kui jumal annab   siis on emal 83 a sünnipäev ... Ta on nii tubli tegelikult , Saab peaaegu kõigega hakkama .... teeb süüa koristab ja hoolitseb enda ja oma korteri eest . Abi saab ka sotsiaalilt kust inimene käib 2 korda nädalas  kauplusest toitu talle koju toomas ... ja muud sellised pisiasjad ...  Aga jah see ,et me iga päev helistame ja räägime --- kasvõi sellest mida telekast nägi või millist sööki keetis   --- isegi see  aitab eluvitaalsulele kaasa ..  Küll on kurb kui vanainimene jääb üksi ...  päevast päeva , nädalast nädalasse

 vanavanaema lapselapselapsega 

memmed  ja lapsed on meie elu lilled 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar