Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

21. jaan 2018

21. jaanuar

Eile oli puhkepäev ja ujulas ei käinud.
Aga täna taas läksin ja sain rõõmsa üllatuse osaliseks. Minu tehtud sildi all  seisin rollaator ilusasti paigal . keegi polnud teda ära viinud ega minu silti prügikasti visanud Hurraaaa . Ma saatsin sinna ujulasse ka ametliku kirja sellele halli päälikule ja viitasin   seadusele
 
  Nõuded puuetega inimeste liikumisvõimaluste arvestamiseks detailplaneeringutes ja üldkasutatavates ehitistes (hoonetes ja rajatistes) ning nende projektides
                                                                                   siit
No se on eestikeelne aga mul oli sama soome keeles  ja  üks tore mees aitas mul parandada vead ja koostada see kiri ja selle saatsin eile ära ja usun, et see pole veel jõudnud õige mehe kätte, aga  täna oli igal juhul rollaator  oma õiges kohas .... tore tore tore....
 Sulistada oli mõnus , käisin igal pool ära ka saunas ja pärast massaazhidusshide all ja võimlesin hullu kombel ja tegin üle saja küki ka   130  koguni ... oli nii kerge oleminen ... Olin rõõmus ja rahul ilmaga ja veega ja ka kallistamise päev oli ju täna ja hommikul kohe hakkasime mehega kallistama ja see tegigi meele hästi rõömsaks , polegi kaua aega lihtsalt niisama heast peast kallistanud ikka ootad mingit põhjust aga seda polegi vaja ... Nii, et kallistage aga rõõmsasti ...
 Eile pikalt rääkisin   Meses FB Reenaga-  kes kaalust  poole maha sai   nägin teda telekasaates ja tuli nii tahtmine temaga isiklikult rääkida   ja  oli nii tore vaadata kuidas inimene on ennast kätte võtnud ja alustanud uut elu , sõidab rattaga ja muidu nii energiline ja rõõmus ja ikka nagu alati  maailm on väike ja oleme samas kohas elanud ja  meil on ühiseid tuttavaid ...
 Nii tubli . Mina olen ka tubli aga mina pole saanud hakkama sellise asjaga kuigi olen ka sada korda alustanud ...miks ma pidin täna õhtul veel kaks meesaia ära sööma , täitsa lollakas jäin filmi vahtima ja nälg tuli kallale  ... nüüd on aga hilja juba halada , juba tehtud , ise olin ujumast tulles nii rõömus  eelmise nädalaga võrreldes oli kaks kilo vähem kaalunäit ja siis oli vaja ikka õgida see meesai ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar