Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

24. jaan 2018

24. jaanuar

Rõõmsat päeva !
 Ei ole veel midagi kirjutada kuna alles ärkasin ja vaatasin mis mulle oli kirjutatud  OMAHOITO  (omahoid) lehele netti . See on selline  arstide ja õdedega  asjaajamiseks  loodud netivõrk üle kogu Soome . Ükskõik kuhu ma ei satu  igalpool saan kohe kätte oma arsti kui kirjutan sisse netitunnustega  sinna lehele .  Saan esitada küsimusi arstile , õele, või hooldustiimile ...  saan  kinni panna aja arstile  ja kuhu mulle siis kirjutatatkse kui midagi  on vaja .. et ma seal iga päev ei pea uurimas käima, et kas mulle on äkki sõnum jäetud, siis igakord- kui midagi teatatakse, siis   saadetakse sõnum telefonile, et sulle on jäetud sõnum sinna omahoiu lehele  ...
     Vat  seal on siis ka kõik rohtude  retseptide uuendamine ja  ka  proovide vastused ja edaspidised soovitused , kui olen laboratooriumis käinud ...  
     Vat selline omahoid siis Soome moodi ...
  See kes arvutiga sõber, sellel pole raske seal asju ajada  ja oma tervise eest hoolt kanda ... Isegi pildi sain saata oma jalast ja küsida nõu, kui seal oli üks  selline laik millest ma aru ei saanud ja sain pildi järgi   ravi ... Väga selge ja väga kiire ja pole vaja minna kuhugi tervisekeskusesse oma aega raiskama .. Kõik asjad arvuti kaudu .. varsti vupsab tablett suhu ka arvuti kaudu --- see oli küll nüüd nali aga jah ....... ei me ette tea..... nii kui lauldakse.

24. jaanuaril algas ERRi kampaania "Eesti loeb", mille raames oodatakse inimeste fotosid koos nende lemmikraamatutega


err.ee siit
mina ka saatsin   kuigi pilt on nats aega tagasi tehtud ,

Praegu loen soomekeelset   raamatut  "Tapaus Anton " see  räägib sellest kuidas  soome mees ja vene naine  tutvuvad, abielluvad , saavad lapse  ja siis  isa võitlus selle lapse pärast ...
 Raamat on kirjutatud isa poolt räägituna , aga  seda  juhtumit arutleti siin ajakirjanduses  väga palju ...
 Isa saab lõpuks oma lapse salaja,  saadiku autos toodud, üle vene piiri  .  Vene poolt olid väga suured takistused  .... aga jah  isa võitlus lapse pärast  oli kohati lausa utoopiliselt raske ja   kui ikka politsei ei suutnud midagi teha  ja käed rüppe laskis aga  tavaline inimene võitleb viimase veretilgani ...  Julm elu ...





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar