Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

21. märts 2016

Pühadejutt

Sõbranna saatis mulle järjekordse loo oma  lihavõttejäneste elust, kes tema pool elavad .
 Eelmine kord oli nendest juttu   SIIN

Nende nimed on Kevät ja Suvi
 
 

No vot, jänesed - Kevät ja Suvi, veetsid selle talve Thaimaal. Paar nädalat tagasi Suvi helistas mulle ja palus, et ma metsast kaseoksi tooksin, sest kui nad palmipuudepühaks tagasi koju tulevad, siis poleks liiga sünge. No kaseokstesse tulidki juba hiirekõrvad ja me ehtisime koos Suvega veel need ära ka. Jänesed tahtsid tulla just nüüd sellepärast, et nad tahtsid kohal olla kui Andresele tita sünnib.

Niikaua Suvi tahab poseerida kaseokste all ja lasta pilte teha, sest ta tahab teada, kuidas oleks kui nende ees, lillede asemel, kaks väikest jänest oleks. Nad kavatsevad jälgida, kuidas Atsil titega läheb ja Astal  ka ja kui titad liiga palju ei lärma, siis nemad hakkavad ka titte tegema.

Tiia on nüüd minu juures ja Suvi tahab, et Tiia pilte teeks ja ütleks, kuidas ilusam on.

Ja Suvi tahab Tiia käest nõu küsida, et kas tal  tasuks tissioperatsioon teha. Niimoodi, et kõrvad vähe lühemaks ja kõrva otsad tissideks. Sest Suvi on sile nagu pesulaud. Kevad ütleb iga päev, et pole vaja, armas Suvi, sa oled just niimoodi väga väga ilus, aga eks näis, kuidas siis läheb.

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar