Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

19. apr 2013

Tee väga huvitav test

http://www.hot.ee/types/

 
 
 
 
Kas tahate teada milline ma olen ?
Leidsin ühe testi ja selle tulemusena sain teada milline ma olen
http://www.hot.ee/t/types/index.html
Ekstravert –intuitiivne –tundeinimene-otsustaja ( ENFJ-tüüp)
Ma  olen hea suhtleja, mõistev,salliv, lugupidav .
Tunnen huvi selle vastu mida teised mõtlevad ja tahavad,  püüan asju käsitleda vastavalt teiste tunnetele ja arvamusele
Võin raskusteta esitada ettepanekuid, juhtida koosolekuid ja arutelusid .
Ma olen tundlik nii kiituse, kui ka kriitika suhtes .
Kiirgan sümpaatiat ja sõbralikkust .
Pööran palju tähelepanu sõbralike inimsuhete loomisele .
Olen kohusetundlik ja distsiplineeritud pisiküsimusteski .
Kaldun teisi imetlema .
Suhtun lugupidavalt teiste arvamustesse.
Kui minu ja teiste arvamused lähevad lahku,  on mul usku kooskõla saavutamisse.
Olen valmis nägema võimalusi, intuitsioon teravdab minu taiplikkust perspektiivitunnet ja uudishimu.
Olen suhete fanaatik Kuna olen andekas inimsuhete alal innustan teisi ja olen ise innustatud teiste poolt .
Oskan suurepäraselt ergutada oma lähedasi tegutsema  ja olen õnnelik kui nad sellele vastavad ..
Armastan appi tulla ja hoolitseda oma pere eest .
Kuigi vahest see hoolitsus ongi ülimäärane, mind sageli armastatakse  soojuse ja südamlikkuse pärast
 Huvitun lugemisest .
Mul on väljendusoskust, mida pigem kasutan suulistes, kui kirjalikes esinemistes .
Mulle sobivad tööalad on õpetamine, nõustamine inimeste teenindamine 
Vähem sobivad mulle täpsust nõudvad tööalad  (näit. raamatupidamine)
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar