Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

13. apr 2013

Sonera arvutipakett

Kuna olen suvest saadik maksnud liiga kõrget hinda Sonera arvutipaketist, siis otsustasin juba ammu et lähen sinna Sonerasse ja lõpetan selle paketi ja liitun  kuhugi mujale ..  68 € on minu arust hirmus palju iga kuu maksta . No vot ,ja läksingi sinna Sonerassa, kui olin juba linnas ja samas majas, siis oli hea kerge teha kaks asja korraga - käisin pildistamas ja siis otsesuunaga Sonera poodi. Vastu võttis väga meeldiv noormees Olli ja rääkisin talle oma mure ära , tema pakkus mulle kohe poole odavama  paketi ja siis veel 10 € odavama paketi - katseajaga 2 nädalat, et kas üldse toimib siin meie kandis see 4G modem .Noh võtsingi esialgu selle odavama 4 G paketti aga kodus sahises arvuti imelikult ja ma pean ikka järgi küsima, et mis vaja teha või siis vahetama kallima vastu .  See on juhtmeteta võrk , enne oli mul telefoni võrku ühendatud leping .


selline väike modem

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar