Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

21. apr 2013

Lumi on peaaegu sulanud ehk soomlaste töökultuurist

 
  Lumi on meie õuelt ka peaaegu sulanud eilse ja tänase päevaga. Eile käis Eero õues luuaga ringi ja tegi väikeseid prahihunnikuid . Ma vaatasin aknast ja imetlesin seda soomlaste tööteghemist järjekordselt ja tegin isegi video kuidas saab minimaalselt energiat raisates tööd teha ... te ei kujuta ette kuídas on võimalik umbes 5 cm haaval teed pühkida ja kulutada 20 m teelõigu luudamiseks 2 ja pool tundi ...  
Nojah naersin mis ma naersin, aga kui mees koju tuli ja ma talle avaldasin arvamust, et kas ikka on mõistlik niimooodi teed teha,  siis ta vastas, et tal pole kiiret kusagile.  Mina siis muidugi  et mina ise küll teeks kiiremini valmis.  Sellise tööga tuleks toime poole tunniga, mille peale tema vastas " see on see eestlaste kiirustamine -näed ehitasid kiiruga politseimaja
 
politseimaja pilt on Kaia tehtud
 
 valmis ja nüüd katus laseb vett läbi " !
Mille peale mul polnudki enam midagi vastata, sest tõesti Eestist töömehed olid sellel ehitusel  peatöötegijad, aga seda ma muidugi ei oska vastata, kas töödejuhatajad ka olid eestlased ?
Kiiresti valmis ehitatud ja kohe praak, mida tavaliselt soomlastel ei esine, nad teevad väga hoolikalt ja korralikult . Siiamaani vähemalt
 Aga muidugi nüüd on hea eesti ehitajaid süüdistada. Sest neid on tõesti väga palju siin. Teine Eesti ehitajate ehitus on praegu suur kaubanduskeskus üle Helsingi Tampere maantee  Hämeenlinna kesklinnas, eks saab näha kuidas selle ehitusega on, kas ka praak
Valmib ka silmanähtavalt kiiresti ja kerkib iga nädalaga üha kõrgemale .  Eesti töömehed on olnud hinnas ja ega neid muidu siia ei võetaks kui, et hea ja odav tööjõud, aga kui samas vaimus edasi läheb siis varsti igasugune respekt kaob ja siis on vaja eestlastel uuesti tükk tööd, et oma maine uuesti heaks pesta .  
 
 
 
Õue peal grillimise koht  ja sööklanaiste ja töömeeste  suitsetamise koht suitsukonisid on palju ka maas ja ei oska küll arvata, et mkiks nad ei viska sinna  marineeritud kurgipurkidesse neid oma konisid, kui need konid on tõesti sellisest  materjalist tehtud, et ei mädane ega kõdune ka 15  aastaga .
 

 
vot seda teelõiku pidi 2 ja pool tundi pühkima
 

 
 

 
suured männid on meie õue uhkus
 
 






 
seal see mees puhkab luuavarre najal ... suur töö tehtud ...
 
 
Veteranipäev    meie õuel tõstab Eero lipu vardasse ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar