Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

3. veebr 2024

Veebruari algus

 Ja ongi käes veebruar . Minul ID kaart  vananes ja pean hakkama uut tegema ja taotlema . Kõigepealt käisin eile ära fotoateljees . Fotograaf oli sõbralik muhe meesja pildistas mind  ja digivormis  saadeti automaatselt edasi politseimajja  ja mina sain koodi  ja kui nüüd hakkan netis seda taotlust tegema, siis sinna   blanketile  kirjutan selle koodi. Ei ole mingit paberile trükkimist ega paberi raiskamist  

  Järele/ järgi  mis see õige on ei mäleta     pean minema ikka ise koha peale, õnneks on politseimaja ligidal . 

  Siis käisin apteegis ostmas uusi  kangemaid  14mg.  suhkruhaigetele mõeldud tablette   RYBELSUS üks karp 30 tbl  maksis 42 eurot   see siis haigekassa toetusega ...  ja kui oleksin ostnud kolme kuu tabletid siis oleks need läinud maksma 116 € ,  edulisemad küll  aga ma ei tea kas mulle see uus rohi üldse sobib seepärast ostsin esialgu  1 kuuks. 

 Järgnes sõit  ujulasse 

 Täna oli see päev kus  töötud saavad käia - vist isegi tasuta ???  Neile on tehtud selline soodustus . 

 Ja seepärast oli bassein täis   töötuid "musti" perekondi  , must all ma  mõtlen tumeda nahavärvuse ja mustade juustega inimesi  . 

Kõik hästi musklis ja  terved tugevad mehed ,sellised kes võiks tööd rügada küll ja veel. Aga  ei õpi keelt ja ei saa töökohta seega . Lapsed väga energilised ja kiljuvad hirmus kõvasti .. neil on see kultuuris sees et peab hästi kõva häälega kiljuma ja rääkima  .. väsitas küll ära see kiljumine . Järgmine nädal ma ei lähe samal ajal nendega . Mul oli üks tuttav ka  basseinis endisest ajast ja temaga sain lobiseda .. päike paistis eredalt ja vesi sillerdas mõnusalt Oli nii meeldiv 

 peale ujumist  käisime mehega ka LIDLi poes  Läks 45,21

mida ma ostsin   : 

Sibulat punast ja kollast  2x1,39

hakkliha                2x2,99

toiduõli  2 l           4,99 

lihapirukad 8tk.     2,24 

vorstilõigud         2,95

viinerid                  1,39

grillivorstikesed    1,79

 lehtsalat  2 tk.          2,98 

magus paprika      2,99

peet toores   1kg,        1, 19

kookospiim                 0,85 

meresool                     1,09

 küünelakieemaldaja         1,35 

 apelsin 2kg.                    1,99

sidrun 2 tk.                      0,80

laim                                   0,32

puljongikuubikud ( kana)     0,85 

puljongikuubikud   (aedvilja) 0,79 

kilekott      0,29 

 mähkmed   8x  0,95       7, 60 


 sellised ostud seekord .  



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar