Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

5. veebr 2024

ID kaardi uuendamine

 Jälle suur töö tehtud , küll ma tänan jumalat   et on mulle jaganud mõistust ja annet selle arvutiasjandusega ilusti toime tulla ja ka kõige muu osas pean teda tänama ja tänan ka ja olen nii tänulik. Ega kõik ei saa hakkama selliste asjadega ja tean ka   minust nooremaidki kes pole üldse arvutiga sõbrad , Aga kuna minule on ta nii tähtis siis  tõesti pisarateni tänulik ... 

 Nimelt tegin netis  ära  avalduse ID kaardi uuendamiseks. 

Eelmisel nädalal käisin pildistajal  ja see pilt  saadeti digitaalses kujus kohe politseimajja ja kui ma täna hakkasin seda avaldust netis täitma, siis pidin vastavasse lahtrisse kirjutama selle koodi, mille fotograaf andis kui mind pildistas.  Ja tit-tiri-tii , hoplaadi  ilmuski kohe minu vanainimese nägu  vastavasse  kohta . Oh issand,😒 alles  sellisel dokumendipildil näen,  kui kole  vana  ma olen, täitsa kohe  ilma ilustamata. Oh jeerum- aga see on tõde -ega midagi teha ei saa, tuleb väärikalt vananeda ja võtta omaks  süümepiinadetta et olengi nii vana ja näen selline välja .    Inimesel vist on raske leppida  oma vanadusega pildil , sest oleme ju hingelt  nii noored ja  kaunid ..  aga kui pilti vaatad siis selgub tõde..... 

 Kirjutasin siis selle avalduse valmis ja saatsin ära , siis maksin neti kaudu ära 52 € ja panin aja kinni politseimajja, et nad saaksid mu sõrmejäljed võtta ja see on alles märtsi lõpus. 

28 .03.2024 kell 11.45  

Ja siis  panin  kirja kuskohas ma tahan selle dokumendi kätte saada, pidin valima kolme koha vahel. Valisingi  siis  koha, kuhu saab autoga hästi  ligi  .  



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar