Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

22. veebr 2024

Põlvevalu

 Teisipäeval käis töömees ja pani mul õhupuhastaja filtri tagasi .  oi ma nägin palju vaeva selle pesemisega . oli nii  tihedalt rasva endasse imenud ..   palusin vahetada tal see   filtrikangas aga ta lubas järele küsida . 

 Põlv läks millegipärast jälle valusaks ja lukku  

Põlve lukustumine tähendab, et mõne kindla liigutusega võib põlv minna füüsiliselt lukku, ehk ta ei taha enam minna sirgeks ega kõveraks. Selle vabastamiseks peab tavaliselt kas jalga natukene raputama või põlve jõuga tagasi sirgeks suruma. Selle põhjuseks on meniski osade rebendi tüüpide puhul liikuv “kõrv” mis voltub põlveliigese vahele ning takistab liikumist. Õige nõksuga, saab selle tagasi voltida ning lukustumistunne kaob.

tegelikult ma ikka tegin põlvele haiget siis kui pesin köögipliiti  seest väljast ja  külgedelt ja praeahju uklseklaasid  ka keerasin lahti ja sain need puhtaks pestud ja siis muidugi see praeahi ise ja need restid , neid oli väga raske tagasi panne eriti need mis on külgedel ja seal ma ikka pingutasin  nii et tegin põlvele liiga . aga köögipliit sai puhtaks 




 ja siis kui see põlv on lukus on tõepoolest täitsa  hirmus käia 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar