Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

15. veebr 2024

  Täna 15 .2 oli nii tihe päev .  

Hommikul kella 10 kuni 12 -ni olin ujulas . Oi ma tegin jälle nii raske harjutuste programmi läbi virtuaalvõimlemist  teleka ees .  Vahepeal veel tegin oma harjutusi lisaks ka . Ega siis vees ju ei tunne  väsimust ega midagi. Nii hea olla . vesi on nii mõnus , vahepeal katsusin põski  ja täitsa kuumad põsed olid ...  Nii et  tõhus võimlemine oli . Rahvast ei olnud ka väga palju . Oli ruumi ja polnud ummikut . 

  See  pesemine riietumine ja koridorides   käsikäruga ( rullatoriga )  liikumine on ikka tükk väsitavat tegemist , juba vaev seda märga trikood seljast ära võtta on pingutav ... 


Noh sai sellega ka hakkama ja Eero oligi juba aulas ootamas mind . 
Sõitsime LIDLI poodi , mul oli sealt mõningaid naiste asju vaja, aga ostsime toitu ka, tomatit , küüslauku, sibulat ,  vorstikesi ja viinerit  lihapirukaid, hakkliha .

 ja kimbu tulpe mis ei olnud küll värsked aga midagi tahtsin ikka osta ja valisin siis kõige normaalsemad

.  

 Siis sõitsime koju .   Ladusin asjad  kappidesse laiali ja siis panin oma trikoo loputusse ja  tahtsin juba puhkama minna, aga võta näpust, tuli töömees ja  olin juba ammu palunud  et saadetakse kedagi, kes oskab pliidi kohalt  ventilaatori alla võtta, et mul vaja see rasvast puhtaks pesta.  No nüüd tema lõpuks saabus .  Panin selle resti ja svammi siis   likku . Lubas tulle mõni päev tagasi ja tagasi üles panna .  No siis arvasin, et lähen puhkama aga siis tuli meelde et vaja pannkoogi tainas valmis teha ja  tegin siis selle töö ka ära , Siis helistas  üks soome naine ja rääkis pikalt pikalt . lõpuks ma juba vabandasin ja ütlesin et mul mees ootab pannkooke et räägime mõni teine päev edasi .

Noh tegin siis pannkoogid ka valmis ja siis ühtlasi ka  supi  siskonmakkarast     see on Soomes väga populaarne toorvorst ja  on soole sees, enne valmistamist ta pressitakse soole seest välja supi sisse nagu frikadelli , see on soome vorstidest kõige maitsvam üldse meenutab eesti vorsti  Noh ja siis söömine ja siis alles sain minna puhkama natukeseks , aga siis tuli  teade et  vaja maksta üks tellimus ja läksin seda   neti kaudu maksma  , ja oh seda rõömu kui sain kõik valmis  


  eile rääkisin meses ühe klassiõega  kellega õppisin 5 kuni 8 klass Võhmas . Polnud teda näinud, ega temaga rääkinud   1971  aastast .   Jah olen ta väikest noorepõlve pilti  näinud fb s 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar