Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

18. apr 2018

Kuidas ma tervisekeskuses üllatuse sain

  Tänaseks oli aeg kinni  pandud  veresuhkru testi tegemiseks kell 8 10 . 
Pidin eile õhtust kell 20 st kuni selle ajani olema söömata joomata ..  Ja ma sain nii aru, et oli see pikem veresuhkru test,  kus peab ära jooma selle magusa  joogi ja siis võetakse uuesti paari tunni tagant  verd.
↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶
Aga  oh üllatus üllatus  titiritii-  kui ma kabinetti sain siis tädi ütles, et mul  ei ole seda pika testi saatekirja et siis on ainult see tahaline paastuvere võtmine ... 
 Aga minul suured ettevalmistused tehtud ja seljakotiga oli  kaasa võetud käsitööd et saan seal kaks pool tundi  ristpistet teha ... 
  Tegelikult oli hea meel , helistasin kohe Eerole ja  kutsusin järgi ...  Seekord siis sedamoodi ... 
  Aga üks asi jälle aetud

↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶
Täna ujuma ei läinud kuna olin nii väsinud kuidagi ja ei olnud kohe üldse valmisolekut minna  ... täna oleks muidu olnud hea päev kuna pole sellist ummikut ...  nagu teistel päevadel ...

↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶

   Käisin laboratooriumis analüüse andmas ja  neljapäev tuli telefonisõnum kus viisakalt paluti minna omahoiu lehele netis ja vaadata analüüside tulemused, kirjutatud on siis minu  analüüsi tulemus ja  kõrval milline on hea keskmine analüüsi tulemus -et saan võrrelda.
Kui on  tulemus üle või alla see on eraldi välja toodud ...   See OMAHOID  (OMAHOITO)  Soomes on nii mugav asi, sellele kes arvutiga sõber, pole mingit probleemi, saab retsepte pikendada ja kõike muud, arstiga või õdedega saab suhelda meili teel,  küsida mida vaja ja vastuse saab kohe või peaaegu kohe.
Hästi organiseeritud värk ...   

↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶↶

1 kommentaar:

  1. Mina ka ostsin endale ujula kuukaardi ja mõtlesin, et lähen iga päev kui pole õhtul pikemalt tööl.
    Täna oli vaim valmis, aga koju jõudes oli nii ilus ilm, et aias oli nii hea olla. Usun, et 3-4 korda nädalas ajab ka asja ära.
    Homme pikk päev tööl ja kodus ka vaja natuke liigutada.
    Tore, et said oma asjad kiiresti korda. Ma pidin ka jalaga kontrolli minema juba detsembris, aga mitte pole aega saanud.

    VastaKustuta