Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

6. juuli 2017

Kauged külalised

Tallinna Pisi peda söbranna käis külas  oma tütrel kes elab siin Hämeenlinna ligidal ja  tütrega on facebookis olnud juttu et  annan talle mulle üleliigsed meisterdamise vahendid tema tütrele .. kuna mul neid pole ka vaja nii palju ja et mitte ära visata- panin kuulutuse facebooki- et kes tahab ja tema vastas siis ja tuligi välja, et minu kooliõe tütar . 
Nüüd siis käis Virve tütrel külas ja tuli siis mind ka vaatama .
 Virve tuli koos sõbraga ja tütrega .  Ja meil oli hästi tore kohtumine üle 30 a .  Facebookis muidugi oleme pilte näinud aga näost näkku siis kui tema tütrkr veel vankris oli ...  Virve ongi sünnitanud ja kasvatanud 4 tütart ja ühe poja .  Nii austan selliseid tublisid naisi ja ise nii väikseke nagu Pöial- Liisi . Nii tore oli . Eero tegi meile kohvi ja Virve sõbra nimi oli ka Eero  ja tuletasime  kooliaegu meelde ja  naerda sai kõvasti. Minu Eero pärast ütles, et on ikka vadistajad ...   noh heas mõttes , siin Soomes selliseid ju pole ..  On aga need on erandid .

Siin on ta oma Eeroga kes on hästi hea laulja ja muusik
ostis siit head pillid .

Virve tütreke

mina koos kooliõega Virvega

 Selline tore kohtumine oli siis ...aitäh Virve ja mina sain oma asjadest lahti .. Las lapsed meisterdavad .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar