Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

1. veebr 2016

Veebruarikuu



 Väljas  on väga kõle- lund ei ole ega tule,
maa on peaaegu must ja porine  kuigi ka libedust jagub .
Noh üldiselt pole nagu tahtmist jalutuskäiguks . Kuigi jah
Ma olen olnud ikka tubli ka . Ujulas mitu korda käinud ja eile just oligi selline tore päev, et pärast ujumist kui kutsusin oma takso välja tuligi ootamatu üllatus , taksojuhiks oligi Helgi. Tegimegi siis vähe pikema otsa poest läbi ja sain osta kõiksugu vitamiine (õunu , apelsine, mandariine, kiivisid, sibulat ja kohupiima .Maitsestamata jogurt oli ka pakkumisel 1 € 3 pakki ...
 Sain ka paki mille tellisin Kärkkäiselta ... ja pliidikatted meeldivad tulid kohale ...


tulbid nii ilusad õrnad roosad

esialgu lepin nendega aga tahan osta selliseid terasest kui kusagil näen ..
 
Hellan levysuojus 2 kpl teräs -17,5 + 21,5 cm
 
Minu mees on selline, et kui telefoniga pakutakse midagi, siis tema ei julge ära öelda ja muudkui on nöus vastu võtma kõike , taas siis saadeti talle toidulisandeid mida pole meile küll vaja, sest toitume niigi hästi
 
showcase
 
 
 peale selle veel ActiWin Opuntia Fikus Indica +green tea
pidi olema  hea kaalulangetaja , (ei lase rasval imenduda organismi )  esialgu saadavad tasuta 60 tabl ja siis seejärel kukuvad iga kuu saatma  35 € eest , täiesti hullumaja, kui vaatasin googlest- ei leidnud selle toidulisandi kohta midagi head, küll aga halba ... ja väljapetmist . 
Ma ei suuda oma mehele kuidagi selgeks teha, et ta ei võtaks neid telefonipakkumisi vastu .
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar