Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

17. veebr 2016

Mõni kogub kruuse

kogu araabia tehase kruuse ...
Mina sellest aru ei saa miks neid kruuse siin Soomemaal hinnatakse üle kõige ja kruusid maksavad kohutavalt palju.   Suur tehas valmistab  neid juba aastakümneid ja kõikides kodudes peavad need kruusid olema . Ka minule on kingitud neid kruuse, aga mina neist ei julge kohvi juua, veel vähem panna lauale siis kui külalised tulevad, äkki kukub maha ja läheb katki. Mitte, et mul sellest kruusist kahju oleks, aga see tunne- mis jääb külalisele- kui ta on lõhkunud kullakalli kohvitassi, kus on mingisugune karvane "lollakas" elukas peale joonistatud
 Ma ei taha  oma külalistele sellist peavalu valmistada ja seepärast on need minule kingitud kohvikruusid hästi kõrgel riiulil et neid keegi kätte ei saaks .. palju rohkem meeldivad mulle täpilised tassid või siis lillelised või sellised humoorikad ... 


 Kohvitassid maksavad kohutavat hinda  aga taldrikud veelgi kallimad ja nii koledad, et mina neist küll ei söö taldriku hind 59,90 ajab rohkem südame pahaks  kui et ma tahaks seda endale osta või et sooviksin seda kingituseks
 
32,90 €

35,90 €
 
Eestiski on olemas oma keraamikatehas ja kas ei võiks nii olla et igas eestimaa kodus võiks olla aukohal selle tehase toodang , kui vaadata neid nõusid siis need on sada korda ilusamad kui  Arabia tehase toodetud Soomes ... 
 

 ja   sellised   vöiks olla igas  Eestimaa kodus. Kas kellelgi  on?  Ma arvan et need tooted on odavamad kui Araabia tehase omad ..
 
Või siis muhu portselan siit lingilt
 
 

  tulen järeldusele et eestlased ei  väärtusta oma käsitööd ega üleüldse omatehtud asju .. Igaljuhul mitte nii nagu soomlased et nemad ostavad kui valik on siis ikka eelkõige oma maa nõusid , oma maal valmistatud  pesupulbrit ,oma maa sööki . ainult et viina käivad eestist  ostmas ...
 
 

muumimamma

armastus

armastus

inspektor


piripiiga

myymlaema


sniff

tutsik ja bob

hatifnatid

haisuloom

urr
nuuskmõmmik




tuutiki

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar