Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

3. veebr 2016

Tutikesed





Facebookis kästi süüa bananikoori 
AGA MA EI TAHA JA SÖÖN PAREM VIINAMARJU
 
 klikka      Söö banaani koori !


Kuulasin: Esitaja: Cartoon feat. Kristel Aaslaid
Autorid: Ago Teppand, Hugo Martin Maasikas, Joosep Järvesaar, Kerli Kõiv, Iiris Vesik, Kristel Aaslaid
laulu ja mulle meeldis ja väga lihtne viis ja kohe hakkas kummitama usun et finaalis 1-2


Immortality
                                                                       klikka video
I was not ready   To fall in like I'm wasted
My heart grows heavy   Don't taste me rushing
And keep your words naked   You got me blushing
And you forever I'll follow  You'll be my holy ground   You forever I'll follow
In immortality   I can see  You & me  Free
 In immortality  I can see  You & mFree
You left me crying  And running through a ghost town
Alone and stranded  Why leave me hoping
And guessing for the answers No place stays forbidden
My mind fade My body wasted What we create  Must've been fated
Just promise me Immortality I can see You & me  Free
In immortality  I can see  You & me  Free

 Eesti keeles
Surematus

 Ma ei olnud valmis Armuma nagu oleksin joobunud
Mu suda lööb raskelt Ära maitse mind kiirustades
Ja hoia oma sõnad siirana Sa paned mind punastama
Ja sulle igavesti järgnen Sa oled mu püha maa Sulle igavesti järgnen
Surematuses Ma näen Sind ja mind Vabana
Surematuses  Ma näen Sind ja mind Vabana

 Sa jätsid mind nutma Ja jooksma läbi kummituslinna
Üksinda ja kitsikusesse Miks jätaksid mind lootma
Ja arvama vastuseid  Ükski koht ei tohi jääda peidetuks
Mu mõte on hääbunud Mu keha on räsitud
See mida me tegime .Pidi olema saatuse poolt ette määratud
Lihtsalt luba mulle surematust Ma näen Sind ja mind Vabana
Surematuses Ma näen Sind ja mind Vabana

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar