Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

16. sept 2014

Miks ma söön ?


 Miks ma söön siis, kui mu kõht pole üldse tühi ?
Ja hommikuti kui kõht on tühi, peaks nagu tühi olema,  pole mingit isu kaerahelbe putru sööma hakata, teen seda peaaegu vägisi, et ei topiks midagi mittesobivat suhu.

 Inimesi on enam vähem nelja liiki: pikad, peenikesed, lühikesed ja paksud , kõige enam kannatavad paksud inimesed . Pikad ja peenikesed on õnnelikud , lühikesed ehk ka pole nii lootusetult õnnetud, aga paksude elu on  lapsest peale õnnetu .    Usun et need inimesed kes on sünni poolest  kergemad ja normaalsed ja elu jooksul paksuks muutuvad neil on kergem oma kaalu saada normi.
    Need aga kes sünnivadki kohe  ülekaalulistena ja oma lapsepõlves paksukesed on võivad kaalu langetada aga võtavad kohe tagasi, kui natukenegi patustavad - organism PEAB olema selline nagu ta on loodud ja selle vastu võidelda on hiigla raske  .
 Peab mainima et  loomad ja linnud sünnitavad enam vähem köik sama kaaluga järglasi aga inimestel on asi  keerulisem  nii pikkuse kui ka kaalu poolest on kõik inimlapsed erinevad nii et loodus on juba meid loonud olla erinevad ... 

Kuigi paksude elu on võimatult raske nad ei jäta oma söömist , ei jäta ka siis ahmimist, kui juba tervis on täiesti tuksis. Miks ???? Lugesin ühest artiklist ja panen ka selle siia kirja ...

Ülekaaluliste inimeste nõrkus toidu vastu sarnaneb narkomaanide sõltuvusega narkootikumidest.

Säärase tulemuse andis seitsme ülekaalulise isiku ajuskaneering, sellal kui nende uitnärvi eksitati nõrkade elektriliste signaalidega, mis kutsusid ajus esile täiskõhutunde, kirjutas New Scientist.

"Kui me sööme, saadab meie kõht ajule signaale just uitnärvi kaudu," põhjendas uuringu korraldanud teadlane Gene-Jack Wang New Yorgi Brookhaven National Laboratoryst. "Toit puutub vastu maoseinu ning vastavalt sellele liigub ajju signaal "söö veel" või "ära enam väga palju söö". Meie soovisime teada, millisesse ajupiirkonda see signaal täpselt jõuab."

Nii selguski, et täiskõhutunne aktiveeris ülekaaluliste ajus hipokampusena tuntud piirkonna, kust näiteks kokaiinisõltlastel lähtub ka iha uute uimastiannuste järele. See seletabki, miks on ülekaalulistel nõnda raske dieeti pidada: isegi kui keha signaliseerib täiskõhutundest, sunnib toidusõltuvusse sattunud aju inimest üha edasi sööma.


Olen aru saanud, et selleks et  paksuke inimene elus  üldse hakkama saaks on talle  eluliselt vajalik huumorisoon ja heatahtlikkus, sellega ta võidab  endale sõpru  ja  saab elus kuidagimoodi suurte probleemideta  hakkama. Kui peenikesel ja ilusal inimesel on lubatud olla kapriisne, õel, jonnakas, laisk, pahur, siis paksudel pole seda lubatud ...
Materdatakse nii maatasa, et vähe pole ...
Tööl peavad ka kogu aeg ennast tõestama ja  pingutama rohkem kui teised,  et ei tuleks ütlemist: et  nii laisk .. Kui ma saaksin  alustada uuesti elu paksuna, siis ma seda ei tahaks . Tean, kui raske see on.  Olen elu jooksul   mitmete dieetidega alandanud kaalu kokku  umbes 60 kilo ringis, aga iga kord olen tagasi  need kilod kuhjanud, mis on maha läinud .
 Paljust olen ilma jäänud tänu oma kilodele. Aga eks igaühel on millegi üle nuriseda , ka peenikestel ja ilusatel inimestel.   


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar