Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

15. jaan 2014

Kes helistas?

 


Kes helistas mulle täna hommikul?  Telefonilt 040 831 0113. Number on mulle tundmatu.

 Mina ei jõudnud vastu võtta, sest telefon oli teises toas ja kui kohale sain, siis enam ei kutsunud . Mingit sõnumit  ka ei järgnenud .
Mina ise tagasi kunagui ei helista, kui on tundmatu number,
sest olen kuulnud igasugustest mahhinatsioonidest ja pettustest .  Helistad tagasi ja saad pettuse ohvriks.
Mahhinatsioon- sobing, ebaaus või seadusvastane tehing. Mahhinatsioonide sepitseja on mahhinaator.
 Ma usun, et kellel on mind vaja kätte saada, see proovib uuesti helistada või siis polnud asi nii tähtis. Palju on  ka ajakirjade telefonimüüjaid ja nendega rääkimine mind ei huvita, ma ei osta telefoni kaudu midagi, erinevalt minu mehest, kes ei oska ära öelda telefonimüüjatele.
Kui neile viisakalt ja resuluutselt öelda, et ei  kavatse osta siis nad jätavad rahule .
 

1 kommentaar:

  1. Mina ei vasta enam võõrastele numbritele, sest need kellega ma suhtlen on mu telefonis nime järgi ja ma ei taha ühtegi asja läbi telefoni osta.Ja üldse mulle ei meeldi, et võõrad minu numbrile helistavad.

    VastaKustuta