Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

16. sept 2014

SEPTEMBRIKUU

September on juba poole peal ... Paljud  asjad septembrikuus on seotud septembrikuu rahvapärase nimetusega ..
Vanarahvas ristis septembrikuu kanarbikukuuks, sügiskuuks, pohlakuuks, jahikuuks (jahihooaja alguse järgi), kaalukuuks (saakide kaalumise aja järgi), lõikamisekuuks, mihklikuuks.

Kanarbiku  ostmise plaanisin selleks nädalaks , nii ilus, kui ta kogu talve rõdul seisab ja valge lume taustal leegitseb
Pohlad ostan poest, kui saan ja sammalt lubas mees tuua ka homme ehk jõuluks läheb vaja  septembrikuu juooksul tuleb  igaks juhuks juba  varuda, sest äkki see lumi ei tulla või . Midagi eriti varuda pole tänapäeval vaja, sest kõike on poes saada. Kui just nüüd oma aiasaadusi  kellel seda on.

 
 

 
 









 

Järgmise nädala alguses saab minu lapselapsekene juba 4 aastaseks.  Aeg on nii kiirelt lennanud, et varsti ta juba ongi  koolilaps ... Minu kallis armas musirullikene , ma nii armastan sind .  
 

 
SÜGISTUUL ON KÕLE JA KÜLM

 
lilled on suremas

 
pange soojalt riidesse ja mütsid pähe ...
 
 

1 kommentaar:

  1. Väga ilusad kompositsioonid! Sa kohe oskad sära ja rõõmu tekitada!

    VastaKustuta