Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

17. sept 2013

Toitumisterapeut

Täna oli mul kohtumine üle pika aja toitumisterapeudiga .. Kuna ma   ei saa niisama käed rüpes istuda ja nautida oma pensionipõlve  siis  täidan arsti soovitusi ja nõuandeid ja külastasin ka toitumisterapeuti

 Olen ka enne käinud mitmete juures aga nagu ma olen rääkinud , see niisama vestlemine palju suurt ei aita aga ega ta paha ka midagi ei tee . Saab kodust välja ja liigutada oma laiska  keha ...
Täna oli jalg nii valus et ma ei tahtnud kohe sugugi ette võtta seda pikka matka sinna tervisekeskusesse aga noh peab minema siis peab ...
 eero viis mind autoga kohale ja lubas järgi tulla, kui helistan ...
  Naine kelle juures täna käisin oli väga tore viisakas ja heatahtlik ..
Vestlesime paljudest minu probleemidest ja  tegime mõningaid plaane ...
  Rääkisin talle kuivõrd raske on mul õhtuti  olla ilma et ma külmkappi ei külastaks järjepidevalt ja ei otsiks sealt paremaid palasid .. ,
Kuna hommiku ja päevaga mul suurt probleemi pole ,ainult õhtuti on ülesöömiseprobleeme, siis tegi mulle arvutiga õhtuse menüü paberile  ja planeerisime, et mis võiks olla see kellaaeg mil ma viimane kord köögi uksest sisse astun ...
 klo 20. 00 õhtuks : Tee
1-2 võileiba  juustuga
kohupiima  100-125g  marjadega või puuvili
 võib vahelduda porgandi vöi muu juurviljaga .


  Kui saaksin olla peale 20 .00 köögist eemal oleksin juba pool võitu saavutanud ...
 Muidugi on hea ka üles kirjutada köike mida söön aga see on minu jaoks ka ületamatu raskus kui ei oska seda teha kohe ja järjepidevalt aga eks kannatab proovida jälle ..
Panime jälle kuupäeva paika millal uuesti lähen ...










 saatsin mehe õhtul poodi kohupiima järele . tõi mulle neli  250 g karpi  ja sellest peaks piisama  8 päevaks kui ma ainult õhtul söön aga kui ka päeval magustoiduks siis nädala lõpus saadan uue satsi järele .. 
Õhtul siis tegin ettekirjutuse järgi ja praegu näljatunnet ei ole kell on 23.30 ja lähen tudule ... tsau 
 

väljas on sombune vihmane aga soe



 

1 kommentaar:

  1. jõudu, jaksu ja tahtejõudu kõigepealt. Tean oled tubli ja saad hakkama.

    VastaKustuta