Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

19. aug 2013

Juubelisünnipäeval

Käisin juubelisünnipäeval . 
Vaene sünnipäevalaps , kohutav ettevalmistustöö  enne sünnipäeva , kolm naist lõikus köögis asju , kaunistas  ja kandis toite ja jooke  lauale .. 
maitsvad sünnipäevaroad

 piduhoos

 ja kiisu  sai palju paisid

  Ja meie hea armas sünnipäevalaps sai 50 aastaseks , mida küll ta  reibast rühti vaadates ei saaks öelda .  Näeb välja nagu 35 -ne. Aga on see hea vöi halb seda ma ei oska öelda .. Kes meist ei tahaks surmani ilus välja näha --- ?
Sünnipäevalisteks olid peale Anneli ja ta tütre ka ta poeg koos lapse ja naisega  ja meie kolm sõbrannat .
  Kui nüüd köik ausalt ära rääkida siis   need sünnipäevad, kus olema olnud naised omavahel neljakesi, on olnud palju vabamad , lõbusamad, sest nüüd tekkis selline moment, kui mehed tahtsid telekat vaadata ja  ei olnud ikka nii vaba olemine, kui meil muidu on  ...  tähendab, et see on minu isiklik arvamus ja ei pruugi teised samamoodi mõelda , võib olla tundus teistele teistmoodi,  aga  jah nüüd oli nagu tähelepanu  suunatud sünnipäevalise lapselapsele ja  sünnipäevalapsel endal oli ka kurb meel, kui kaks sõbrannat juba kahe tunni pärast minema läksid , mina veel jäin sinna  viisakuse pärast aga üldiselt olid kõik väsinud , ja järgmisel päeval ootas  sünnipäevalist ees pikk reis  Eestimaale
 Minija aitas koristada ja pesta nõud ja nii see  juubel möödus ...  Aga söögid olid väga head ja maitsvad ja nägime ära ka Anneli peika ...




 

1 kommentaar:

  1. Lahe:) mulle isiklikult meeldis minu sûnnipäev, sest sain palju ilusaid kingitusi, näha kalleid inimesi ja sampuse huimas möödus üsna lôbusalt see ôhtu....

    VastaKustuta