Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

8. aug 2013

Arstilkäik

Ja taas on aasta seljataga ja vaja oli minna arstiviisiidile, et saata Eestisse pensioniametisse minu tervise kohta aruanne- nagu iga aasta sügisel .  Sain  eelnevalt arstilt kutse ja kellaaja millal tulla ja enne seda pidin käima laboratooriumis,  et teha vereanalüüsid . Seal käisin reedel 2 august .
Arstile pidin minema siis 7 .08 2013  kell 08.05 oli  minu aeg.  Ootasin seal koridoris- kui kell oli 8 20, kui tuli noor, pikk poiss, hästi noor , kena prillidega ,ulatas mulle käe ja ütles tere ja kutsus kabinetti , nimi oli Jontte Markanen. Kabinet oli koridori teises otsas .   Hakkas mind küsitlema olin kodus juba teksti valmis kirjutanud oma hädadega . Uus arst oli nagu ikka noored -põhjalik ja väga tähelepanelikult kuulas ja  püüdis aidata - Mõõtis vererõhku , see oli korras , suhkur oli laboratooriumi andmete järgi kõrge 6,7  samuiti maksaproov...  aga hemoglobiin oli väga hea 140 ... samuti kolesterool natuke kõrgem ... aga mitte  nii palju, et peaks muretsema .
 Rääkisime muidugi kaalulangetamisest  ja meeleolust , masendusest ja mis mind kõige rohkem vaevab .  Soovitas minna toitumisasjadest rääkima psühhoterapeudi jutule, sest see jäi mul eelmisel kevadel pooleli , kirjutas mulle uued retseptid rohtudele ja lubas valmis kirjutada kokkuvõtte ja saata see Soome  pensioniametisse ja sealt tuleb  see edasi saata Eestisse . .
kuna olin kaua oodanud ukse taga siis  läks arstilkäik  pikemaks oodatust  ja vaene Eero ootas  peaaegu kaks tundi mind seal tervisekeskuse juures ...
 Oli ärritunud ka, aga ei öelnud midagi paha , eks ma arvasin, et läheb klaua aga et nii kaua - seda ju ei teadnud ..

Sõitsime koju ja aias meil toimetasidki tuttavad naised  praktikandid Venemaalt ..  jäin sinna nendega jutustama ja marju korjama , korjasin ämbritäie punaseid sõstraid . Tore oli koos korjata ja lobiseda ja  siis käisin veel kirbukal ja ostsin 5 euro eest 4  puust tooli .  Koju sain kell 12 , väljusin sealt hommikul pool 8 ...  köht oli tühi ja jalg valutas hirmsasti ja magasin kella kolmeni ...

1 kommentaar:

  1. Minu hemoglobiin kipub kogu aeg madal olema. Kui saja peale jõuab, siis on enam-vähem ja ma tunnen ennast päris hästi.
    Mees on tõesti tubli ja kannatlik. 2 tundi on päris pikk aeg.

    VastaKustuta