Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

10. apr 2022

Uniapnea uuring kodus

Kõigepealt käisin rühmakogunemisel ja seal näidati sedasama You tube videot, mille link on eelmises postituses ja   see ,et ma eelnevalt olin seda näinud oli suureks abiks , see naisterahvas kes seal seletas oli väga  segane oma jutuga .. 

 Siis saime kohvrikesed ja  kodus siis pidime monteerima kõik need asjandused enda külge ja teibiga veel igalt poolt kinni   . See oligi päris keerukas ja hea et oli Eero abiks , üksi oleks mul küll raske olnud 

 Siis kui kõik teibitud siis pidi patareid sisse panema ja vaatama et ikka õigetpidi oleks ...  

Panin patareid sisse õigetpidi aga näitas mul seal mingeid tähti ... vaatasin siis kasutamisjuhendist et mis tähed, selgus, et  see tähekombinatsioon tähendas et pole mälukaarti sees ... . tegin siis uuesti lahti ja vaatasin, et mis mälukaart, sellest seal rühmakoosolekul absoluutselt juttu polnud ..  Kudapidi või mismoodi ....  noh torkisin siis seda natuke ja siis lõi teksti ette .. see pidi ära kaduma ja siis pidid arvud tulema  nii oli kasutusjuhendis kirjas  ... aga ei kadunud ja juba hakkasin teippi lahti kiskuma-  kui proovisin veel korra patareisid- ... ja imekombel hakkas tööle ... 

 aga kell oli juba 00. 20 

kell 01 vaatasin kella polnud veel maganud  ... siis kell 02 vaatasin kella tundus et olin  15 min maganud vöi veel vähem . siis kell 03 vaatasin jälle kella . kella 04.20 käisin wetsus ja peale seda veel magasin aga   kell 6.20  ärkasin ja otsustasin et enam edasi ei maga ...  

Kiskusin teibid kõik   enda küljest ära . Panin aparaadi tagasi kohvrisse ja  täidetud leht ka  kellaaegadega ja  hommikul viis Eero kohvrikese tagasi  Tervisekeskusesse , Nüüd siis algab uurimine ja  saan teada tulemused paari kuu jooksul ..   ... 

eesti poest tomatid mis olid just selle maitsega mis ma tahtsin 


2 kommentaari:

  1. Mul mees ka tegi seda uuringut ja vastati, et peab endale selle masina rentima, mis aitab tal magades hingata ja ta pole seda teinud, hommikuti käin ikka teda varbast sikutamas, et kas on kõik korras

    VastaKustuta
    Vastused
    1. jah see aparaat ei sobi meestele sest nad ei hooli oma tervisest nii nagu naised .. aga see tõstab elu kvaliteeti väga palju kui saad korralikult magada

      Kustuta