Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

4. apr 2022

Pensionitõus aprillis

  Jälle tõuseb pension 


 Kuna mina elan Soomes nii minul   vanaduspension siin sõltub sellest palju ma saan Eestist  

 Ja kuna Eesti muudkui tõstab ja tõstab iga aasta siis siin muudkui  vanaduspension jääb väiksemaks ja väiksemaks   

Õnneks jõudsin töötada    6 aastat    Soomes  ja saan ka tööpensioni nende aastate eest .. 

  A G A  kuna see indekseerimine suurendab minu tulu,   siis  vastavalt seadusele  pean seda deklareerima kohalikku   pensioniametisse  ...  ja andma neile teada ,et minu penss nüüd jälle tõusis  .. 

 J a  j u h t u s   s e e, et eelmine aasta mina unustasin  neile edastamast seda imelist  pensitõusu  mis sain Eestist ja sain ka kohe aasta pärast trahvinõude .  et kuna mina ei öelnud ja nemad ei saanud maha võtta  soome pensionist nii maksa aga tagasi . 

1 aprill 2021 kuni 28.02 2022    164,54  eurot  on nemad mulle liiga  maksnud 

Ma küll siis lubasin, et enam ei unusta  ja   pole nad siiani rohkem seda trahvi nõudnud . Käisin seletuskirja kirjutamas   ja vabandamas 

 Nüüd siis kohe kui saan aprillis oma järjekordse Eesti pensioni nii kohe padavai  pensioniametisse ennast üles andma ... 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar