Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

22. jaan 2021

P õ l d k ä n n a k .

 

 Kas olete söönud põldkännakut ..?



Põldkännakut kasvatatakse sageli salatitaimena. Salatina kasutatavad lehed sisaldavad palju vitamiine ning meenutavad maitselt pähklit.

Põldkännakusalat oli euroopa talupoegade toit seni, kuni Louis XIV kuninglik aednik de la Quintine tutvustas seda ka aadlile.

Põldkännak sisaldab palju toitaineid. C-vitamiini on selles 3 korda rohkem kui salatis. Seal on ka B6-, B9- ja E-vitamiini ning rasvhappeid. Tema lehti kasutatakse ka toidu kaunistamiseks.


 Toidu kaunistamiseks  väga OK  aga maitset küll tal mingit polnud 👎, täiesti maitsetu roheline rohi aga  kui lisasin sinna kirsstomatit  , kurgiviile   nats suhkut, soola, äädikat ja küüslauku ja tilgakese õli       MMMMMM 👍👍👍👍nnjamma  keele viis alla   ... 👍👍👍 selline põldkännak , pole seda nimegi kuulnud . mees tõi poest  



2 kommentaari:

  1. Põldkännak - selle nime all ei olegi tõesti kohanud meie kaubanduses. Kunagi olen vist trehvanud lambsalati nime all, aga mulle mekivad hästi hoopis Jääsalat ja Frillice salat.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Soomes on se vist Jäävuorisalati (Jäävuori on Jäämägi ) nime kandev see Frillice salat.. vaatasin netist . Mulle ka maitseb see salat .. krõbiseb hamba all ilusasti

      Kustuta