Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

1. jaan 2021

1 jaanuar

  Läksime magama alles kella poole kolme ajal ... Eero vaatas mul jäähokit ja mina niisama teisi  muusikasaateid ... ei olnud und et magama minna . Hommikul olin peaaegu kella 6 aeg üleval juba aga  enne 12 läksin uuesti magama, kuna  tuli nii väsimus peale ..      

Täna olen ka olnud rahulikult ja pole midagi erilist ette võtnud, Eero käis poes ja viis naabrimehele    haiglasse  asju mida tema palus tuua . Naabrimees nimelt kukkus siis peale jõule nii õnnetult, et vigastas puusaluud ja nüüd on olnud juba 6 päeva haiglas ...  Tehti  operatsioon ja pandi puusaluu kruvidega kinni  suure kruviga nii nagu ta ütles .. 

  Helistasin Silvile,  Ilmile ja klassijuhatajale ...  Soovisin head uut aastat !  Ja muidugi mis sa ikka vanadele inimestele soovid , ikka tervist tervist ja tervist .... . Kõikidele teistele ja muidugi eisaa ära unustada ka iseennast .. 

Ütlesin oma  Eerole välja, et tahaksin  kaalust alla võtta ...  Ja keelasin tal tuua poest jäätist.  Sest muud magusat ta sealt enam pole kaua aega toonudki  ...   Ehk  siis  on stiimulit rohkem kui kellelegi kõva häälega välja  ütled 

    Täna alustasin lugemist 

 Raivo Järvi elulooraamatut ... Helgi juba ammu tõi mulle,  aga pole saanud aega  

Tundub väga huvitav ... palju fotosid maalidest ja inimestest ja dokumentidest   ja joonistusi on ka . 


nii ilus hüatsint 


 Poja saatis pildi, et maal  ( kingitust Helgilt )  on leidnud oma koha nende kodus 



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar