Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

4. veebr 2020

Lõhesupp Soome moodi

  Ja  võtsin taas vastu külalisi Kohilast .. Virve on mul 4- 5 klassi pinginaaber , olen temast enne ka kirjutanud ..  Tõeliselt tore inimene ja ma ei tea kui paljud üldse mäletavcad kellega nad 4 või 5 klassis koos istusid ja õppisid  ?  Ei usu et kõik …
  Virve kirjutas mulle meilile ja palus öömaja üheks ööks ja et tulevad kolmekesi nagu ennegi Priidu ja Piretiga ...   Mul on muidugi   tegemist tunduvalt rohkem kui muidu, aga selliseid külalisi võtaksin vastu ka tihedamini, vaatamata on halvale tervisele ja jõuetusele …. Nii  palju naeru ja nalja  saab alati nendega   ja seda on väga vaja, et üldse sellisel pimedal ja rõskel ajal toime tulla …
 Inimesed on ikka   väga  erinevad , mõnedega kohe klapib kõik  naljadest saab ühtemoodi aru ja naerame samade asjade üle ja ei ole erimeelsusi   või  sellist olukorda et äkki nii või naa ei saa öelda .. Selline suhe tekib ainult kõige paremate sõprade vahel  . Aga kui inimesi oled elus näinud ainult  ühe korra ja kohe saad aru, et need on   sinuga samal lainel, siis on tõesti hea meel ..      Jah

       Virve ja teised tulidki õhtul   18 paiku.  Olid kogu Hämeenlinna kirbukad läbi käinud ja saanud  midagi osta ka ..  Pakkusin neile lõhesuppi  Soome moodi, see käib nii, et lõhesupile lisatakse valmimisjärgus  koort  … selline ilus valge supp ja nii hea …  Külalised jäid rahule.
 Oli tore jälle  koos lobiseda ja  muljetada..
Sõime torti  ja rääkisin kuidas soomes tordisöömine käib  , et siin ei lõigata torti lahti kohe 8- ks ühesuuruseks tükiks vaid , igaüks lõikab ise   tordilabidaga  vastavalt    sellise tüki nagu ta soovib  , ja need tükid ei ole nii suured nagu   Eestis. vaid imetillukesed … ma olen küsinud et miks nad nii teevad ja vastuseks olen saanud et  see on vanast ajast kasvatusse sisse jäänud  nii  et  tort oli omal ajal väga luksuslik ja kallis kaup ja seda saadi harva ja  siis pidi kokku hoidma aga tänapäeval  lihtsalt tervislikkusest ei võeta suurt tükki  sest keegi ei taha teisest suuremat tükki võtta et mitte     häbisse sattuda … Ei tea    Eestis peab ikka arvestama et  1/4 torti per nägu umbes, sest nagunii võetakse mitu korda juurde …  Siin sellist asja pole  ….   Naljakas on  ju …    veel üks asi et  kui on sünnipäevatort siis esimese tüki peab alati võtma sünnipäevalaps , et tema nagu teeb algust , enne teda ei tohi teised võtta ..

  Teisel päeval hommikul praadisin peekonit ja muna ja serveerisin rohelise salatilehtedega ja kurgi ja tomatiga , Jõime veel kohvi ja  juba asutigi teele edasi Tampere poole  …  Hästi lühiket aega olid külalised  seekord … . Mina keerasin kohe magama ja  puhkasin   niipalju kui  tahtsin …

💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜

HAIKALASUPP 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar