Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

26. veebr 2020

Kaart Sõbrannale


 Lea on minu pikaajaline hea sõbranna . Ma tutvusin temaga Silvi sünnipäeval kus ta oli koos oma mehe Jaaniga. 
 Nad olid nii toredad inimesed, et kohe  meeldisd mulle . Eriti nende huumorimeel .  
See oli kusagil 1977-78 aastal kui ma Tallinnast Viljandisse kolisin ja mehe le läksin . 
 Kohtusime tihti Silvi sünnipäevadel ja muudel  üritustel .  Viimased 20 aastat  suhtlemine on    vähene, aga teame alati teineteise olemasolust ja tegemistest ..   Lea on lasteaiakasvataja ja töötab oma erialal siiani ..  Mul on hea meel, et mul on selline sõbranna , Viimati nägime eelmisel aastal maikuus .  



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar