Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

6. jaan 2019

Kas koristamine teeb tuju heaks ?

 Eile oligi  päris inspiratsioon peal koristama hakata ..
tasapisi
               tasapisi,
                            aga asi hakkas edenema.
Vähemalt sain korda köögi ..ja isegi põranda pesin puhtaks .

🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢
 Ega ma päris kõike ka ära ei koristanud, sest homme on veel aega  ja kasvõi mitu kuud veel, ega keegi ei tule piitsaga taga ajama, et hakka nüüd lõpetama …
.
Muudkui korista aga kevadeni kui soovid .

Lauad said oma kohad tagasi.  See oli küll minu poolt üks rumal tegu, et ma üldse ühe laua köögist  viisin jõuludeks rõdule ja suure laua elutoast tõstsin kööki et meil oleks   perega ja külalistega hea suure laua ümber istuda .

Oleks mahtunud ka väiksema laua taha.
Vot järgmine aasta enam nii ei tee ka .. Olgu see mulle õpetuseks .
 Koristamine teeb nii palju head .Kui kõik on korras on meel kohe 150% parem  ausõna .

  Panin suure kasti valmis kuhu  asetan need jõulukaunistused mis mind enam ei rõõmusta  . aga see sai nii ruttu täis … Vot proovin esmaspäev kas kirbukale saata ,või siis  FB kaudu realiseerida …
🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷
 ja nii ka läks Fb kaudu viidi kõik minema mis ülearu oli

1 kommentaar:

  1. Oled ikka väga tubli.Kujutan ette kuidas sa põrandaid pesed.Kui mina abivahendeid kasutasin, siis oli see põrandapesu ja tolmuimejaga undamine ikka paras kunsttükk. Mul oli samuti aega laialt käes ja kiiret ei olnud. Isegi mööblit paigutasin ümber. Klaveri vedasin teise toanurka. Nüüd andsime selle ühele lastega perele ära ja 2 tugevat meest nägid vaeva, et seda liigutada, kuigi kõige raskemad osad olid küljest ära võetud.Tubli oled, et kogu aeg tegutsed.
    Meil alles kuusk toas, aga ega mul teisi kaunistusi väga polnudki. Mõned küünlajalad ja pärg uksel. Need kõik veel alles. Päkapikud korjasin küll kokku.

    VastaKustuta