Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. jaan 2019

Pappa puzzle

Ma ei saa ikka veel  kuidagi hoogu sisse.

➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰
Püüan küll  aga ei  ei taha midagi teha- ega  kedagi näha, tahaks olla vaikuses ja rahus ja magada .


No näiteks täna .🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵
Kell on praegu 20 min pärast kaks  . Mees tuli töölt ja läks kohe arstile vereproovi andma .  Vahetas riided ja läks .

Aga mina … Hommikul ärkasin kell 5 .  vaatasin  telekat  ja jõin tassi kohvi koos mehega , tema ärkas poole 6 aeg  , kuni mees  tööle läks  8 aeg ja siis kobisin uuesti koikusse … magasin 10 ni ja siis veel  kella poole 1 ni  , Siis  enam magada ei tahtnud , tegin arvuti lahti ja arvasin, et ema  tuleb skypesse ja tuligi rääkisin emaga ja siis vaatasin seal netis ringi , vastasin  sõpradele ja ennäe - tuligi mees koju  .🍎🍒🍓
 Nüüd  siis olen siin blogis kirjutamas, kui väsinud ja   masendunud ma olen ja  seda ei ole meeldiv mul teha ega teil lugeda aga pole parata elu on just selline … kord  Piibeleht ja kord  Westmann . hehehe . peakski vist mõne hea komöödia peale panema ja vaatama et saaks naerukrambid ja masendus  kaoks minema  … või siis kuulata headmuusikat .🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵

Mees aga on olnud nii tubli , aasta alguses hakkas kokku panema puzzlet ja juba ongi üks koos ..

                               💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

see puzzle oli eelmise aastal viimasena kokku pandud   puzzle 
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓


2 kommentaari:

  1. Just nii ongi, et kord Piibeleht ja siis jälle Vestmann … Ja mine püüa tuult väljal, et järele küsida, millest see tuleb, et vahel vaim on küll valmis, aga vot ihu kipub nõder olema!
    Võib-olla on see nö pühadejärgne pingelangus, mis sunnib organismi tunnetusliku väsimuse kaudu ütlema: "Kullake, lase nüüd hingel ja ihul veidi puhata ka!"
    Mõne kuu pärast kipuvad Su käed ja mõtted ju justkui iseenesest lilleseemneid, -potte jms näppima!

    VastaKustuta