Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

18. jaan 2019

Nooruspõlve lemmiklaul "Rahune süda"


  Täna hommikul leidsin laulu mis oli 90 ndatel aastatel mul üks  lemmikutest , Selle laulu leidsin sõbranna kaseti pealt, mul endal ei olnud kassettmakki  veel , ja sõbranna laenas ja siis kassette ka  ja siis ühelt neist leidsin selle laulu , laulis Anne Adams . ja Heldur J~0ogioja laul oli see …  Olin nii vaimustuses  ja siis kui sain endale kassetmaki siis   lasin selle laulu lindistada järjest kogu kassetitäie .. mud sealt ei tulnudki kui see ainus laul mis muudkui algas ja lõpes ja algas uuesti , hommikul panin kasseti mängima ja õhtul  lõpetasin … ei pidanud palju seda  makki klõpsutama kassett kestis päris tükk aega  ja kui lõppes siis panin aga uuesti . Naabrid olid vist närvishoki ääre peal aga  keegi midagi ei öelnud kui hommikul aeda läksin rohima  ja makk kaasas oli  ja ainult ükskord üks noor naabripoiss Toomas ütles, et kuule kas sul mõnda teist kassetti ei ole ….   Ja siis kadusid kassetmakid ära ja  kassetid ka ja need mis kaua aega alles olid need sai ka ära visatud kahjuks …  Siis tulid Cd mängijad aga enam seda laulu ei  kuulnud kusagilt ja  kuskil 10 aastat tagasi sain ka FB kaudu tuttavaks Anne Adamsiga
küsisin ta käest kas ta seda laulu mäletab ja ta rääkis mulle loo et oli läinud riidu Jõgiojaga ja tema ei lubanud seda laulu enam Annel laulda … või salvestada või esineda selle lauluga ma täpselt ei mäleta  . Igaljuhul Minul aitas selle laulu leida Tiit Grünthal …  Aitäh talle . olen vist ka juba  terve päev seda kuulanud



1 kommentaar:

  1. Tere! Väga tore ja samas kurb lugu selle lauluga. Otsisin neid sõnu ja nii sattusingi siia. Aga oma kurvastuseks avastasin, et video on privaatne ja seda ei saa kuulata, ega sõnu maha kirjutada.
    Hakkan edasi otsima Kuldrandevuust, oli seal kõlanud. Toredat päeva!

    VastaKustuta