Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

19. märts 2017

Meremees Imre

Kunagi ammu ammu   aastal 1977  kui olin tööl Tallinnas 12 LPK Sütiste teel oli mul rühmas poiss nimega Imre.  Ta oli nii armas väike tilluke 2 aastane mehehakatis pikkade blondide juustega . Aega on nii palju mööda läinud ja nii palju lasteaiarühmi  on olnud peale seda , on sadasid ja sadasid lapsi ,lapsevanemaid ja vanavanemaid südamest läbi käinud aga millegipärast meenus kohe see poiss kui kuulsín telekast tema nime enne Anu saate algust pühapäeval . Ei teadnud kas on sama poiss,seepärast vötsin FB lahti ja otsisin sealt nime kaudu ja leidsingi ja kirjutasin ja küsisin ja hetke pärast  vastus tuligi  Jah olen seesama poiss.
Minu rõõm oli kirjeldamatu .  Pisikesest armsast poisist on kasvanud mees, kes purjetas aasta ja neli kuud   ümber maailma -peaaegu ihuüksi - vähemalt osa ajast
 .   Minu uhkusel pole piire . Kord olen ka mina selle poisi elus olnud tähtis inimene, olen teda kallistanud, olen teda süles hoidnud, riietanud, söötnud,  potitanud, magama pannud, mänginud , õpetanud joonistama ja liivakastis kooke mätsinud koos temaga, rohkem küll armastas ta rattaga sõita ja kiikhobusega kiikuda, liumäest alla lasta .nagu poisid ikka. Mäletan isegi tema vanemaid. Ema oli pisike armas naine ja isa pikk kena (väga ) kena mees .
Kahjuks pildid läksid koos kolimisega Soome Viljandis kaduma ..  Siia ei jaksanud neid  kohe kõiki tirida   ja pärast lubati järele tuua, aga ei toodudki . Kahju .
 No nii  - Imrel pidi ilmuma varsti raamat ja tahan seda kohe kindlasti lugeda , ehk saadab Eestist keegi mulle  siia kui palun .
Imre on siin pildil kohe minu pea all vasakul pool blond pikkade juustega poiss

ja see Anu saate aeg pildistasin  oma  kodus telekat vaadates


 Tegelikult olen väga õnnelik et sellised inimesed on kuulunud minu ellu .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar