Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

8. märts 2017

Karlsson 40

Karlsson
 Naised saatsid meie lasteaia video  olin seal aastast 78 kuni 2000 kuni Soome kolisin .. See lasteaed avati 1977 ja mina olin ka üks peaaegu alustajatest . paar  inimest, kes alustasid enne mind koos lasteaia avamisega, on  veelgi seal tööl , Neid ongi ainult 3 jäänud , kaks kasvatajat ja muusikaõpetaja , teised kõik   uuemad tulijad ka juhataja on arvult kolmas , esimene juhataja oli Kaju Tiina - see kes mind tööle võttis , teda enam pole elavate kirjas.
 Oi see oli pikk aeg seal tööl olla, aga  tore aeg ja kõik lapsed on meeles . Töö lasteaiakasvatajana on üks kõige toredamaid üldse ... 

1 kommentaar:

  1. See oli kindlasti väga vahva aeg ja igatsed ilmselt ikka seda taga. Vaatasin videot ja nii tuttav tunne tuli. Meil ka just sünnipäeva nädal ja homme on karneval

    VastaKustuta