Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

2. jaan 2016

Uue aasta soovid


Pidage meeles ja eraldage rohkem aega nendele, keda armastate, sest nad ei ole teiega igavesti.
Pidage meeles ja kallistage oma lähedast inimest, sest see on ainuke aare, mille saate anda kogu puhtast südamest ja mis ei maksa sentigi.


Pidage meeles ja öelge "Armastan Sind!" oma armsatele inimestele, kuid esmalt tundke seda ise.

 Suudlus ja kallistus võivad siluda iga tüli ja ebameeldivuse, kui need tulevad südamest.


Pidage meeles ja hoidke üksteisel käest, hinnake neid hetki, kui olete koos, sest ühel päeval seda inimest ei ole enam teie kõrval.

Leidke aega armastusele, leidke aega suhtlemisele ja leidke aega võimalusele jagada oma mõtteid.

Elu ei mõõdeta hingetõmmete järgi, vaid hetkede, mil hing kinni jääb.
Lapsed ja lapselaps on Kanaari saartel puhkamas 
Ilusat puhkust minu kallikesed ... Ossu helistas mulle ja ütles et "Vanaema, ma olen Turas"  .heheh ..... ♥♥♥

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar