Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

11. jaan 2016

Märt Avandi 10 korda kuulsam kui" Pantalone "


Kui mõni saab aru millele ma vihjan siis tegu on "Armastus kolme apelsini vastu"  etendusest see Pantalone kes tahtis saada 10 korda kuulsamaks

11 jaanuaril  toimub Los Angeleses 73. Golden Globes ehk Kuldgloobuste auhinnagala, kus parima võõrkeelse filmi kategoorias kandideeris Soome-Eesti «Vehkleja».

treiler filmist
foto  siit

Ausalt öeldes on mul hea meel et väikese eestimaa esindaja oli suurel punasel vaibal ja tundis ennast päris koduselt ...
 Muidugi hoidsime pöialt aga   seegi on juba nii tore et ta sai seal kohal olla - igaüks meist ju ei saa ega ei tahagi aga näitlejana on ikka tore küll kui oled nii kuulsas kohas endast jalajälje maha jätnud ... 
Minu üks lemmikutest :
snaiper

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar