Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

29. sept 2015

Ostlemas ja sügist nautimas

Eile käisin kontrollreidil all oma korteri remonti edenemist vaatamas ja oh üllatust : esikus toimetas üks töömees.  Wc-s teine. Köögis värvisid kaks meest seinu .
Värv oli väga ilus  mulle meeldis, just selline nagu olin tellinud.
Oli nii hea meel, et ikka midagi edeneb.
Samas sain ka oma pliidile ukse ette
Nimelt tahtsin elektripliidi praeahju ukse siseklaasid pesta ja   kruvisin elektripliidil ukse eest ära ja  kruvikeerajaga uksepooled lahti ja siis pesin  keskmised klaasid ja kruvid tagasi kinni.
Pliidiuks säras nagu prilliklaas ....
Aga tagasi ma ise seda ust ei saanudki ja nüüd tuli üks asjalik mees, kes punnimise peale sai selle ukse ette ... võttis aega mis võttis ...
 
Siis käisin Lidli poes sisustusasju ostmas ...

 
 ostsin seina ja uksekleebised ja pesukuivatusresti  
 aga mulle meeldisid ka need ka kingapühkimise restid
mis tehtud kookosekiududest,  väga tehokas
 
mõõdud : 40 x 60 x 3 cm


seinakleebised

 
 ilus vaibake ja mittelibisev
 60 x 100 cm
 

1 kommentaar:

  1. Hea, et asi ikka edeneb ja saad juba oma tublid hallid ajurakukesed sisustusele mõtlema ning plaane tegema panna! :)

    VastaKustuta